bikbikbikaak Hanımlar selam, oğlumun üst bıngıldağı 5. Aya girmeden kapandı. Doktor sorun yok dese de ana yüreği işte taktım kafama :)) fazla erken değil mi?
Tgcbbrdmr bikbikbikaak 18 ay civarı kapanması gerekiyor diye biliyorum doktor bi vitamin söylemişti o tamamlanınca kapanıyormuş galiba
crazyymom bikbikbikaak doktor 7 ve 18 ay arası kapanır bazen demişti hatta 3 yasa kadar uzayanda oluyor aslında sizin 5 erkenmis ama isterseniz baska doktora muayene ettirin