Ceiydda ben de o moddayım, boşa ümitlenmek istemediğim için her sancıda hastaneye koşmak istemiyorum, emin olmak istiyorum. Her kontrolde bu kez nstde kesin sancı çıkar diye gidiyorum eli boş dönüyorum🥲 ama şansıma da gerçekten evde o toplanma kasılma sertleşmelerin olduğu anlar nstye bağlıylen olmuyor sanki… bakalım zaten düzenli sancı olsa nst illa ki yakalar😅