Busranur_mnts devlete iki doktora da bakındım senlik sorun değil deyip eşimi irololejiye gitmesini söylediler bura da 3 kez devlete göründü özel hastaneye gitdi test verdi baya hücre sayısı düşük geldi kadın üstüne basa basa hücrelerin yok denilecek kadar az tüp bebek tek ümit sizin için dedi inanmadı başka özel hastaneye gitti orada da her şey çıktı meğersem damar genişlemesi varmış apar topar amaliyata alındı 3 ay sonra tekrar gelin dedi doktor bile eğer yükselmezse tüp bebek son çare dedi o kadar sonuçlari biliyorum ki yine düşük çıkacak bu iğneyi duydum ümidim sadece bu iğne bir de tüp bebek