sendekimsinnn ilk çocuğumun erkek olduğunu öğrenince ilerde 2. Düşünürsek onun da erkek olmasını istiyordum öyle de oldu şu an 26+6 haftalık. Kardeşler arasında Düşkün olmak çok başka bir şey ama cinsiyet farklı olunca paylaşabilecekleri konular kısıtlı. Cinsiyet farklı da olsa birbirlerine yoldaş olacaklar can ciğer olacaklar ama yani Bir kızın erkeğe anlatabileceği konular sizce de sınırlı değil mi? Mesela benim kız kardeşim var onunla yaptığım paylaşımları erkek kardeşim olsaydı yapamazdım. Eşim çok iyi bir abidir kız kardeşide keza aynı şekilde, birbirlerine de çok düşkündürler ama kız kardeşi hep bi kız daha olsaydı der anlatabileceği paylaşabileceği şeylerden dolayı. 2.de erkek olduğunu öğrenince Etrafta bana da keşke kız olsaydı neyse olsun olsun diyen hadsizler çok oldu hepsinin de ağzının payını verdim. Erkek çocuğu evde beslenmez diye saçma sapan aşağılamalardan dolayı insanlar konuşuyor ama kız çocuğu olupta beter olanlarda var.