Aslında eski annelerimiz nenelerimiz bunu daha iyi biliyor, bendede olmuştu annemler süt akmasın diye gebelikte kabuk oluyor demişlerdi o yğzden o kabuklarla doğuma kadar oynamayın süt akmasın derlermiş tıkaç gibi düşünün , modern tıbba göre de açıklaması da o kabuklarla oynanması süt üretimini uyarıyor ve erken doğumu tetikliyor o yüzden oynanmasını istemiyorlar, ama kanser felan bunları düşünüp hiç vesvese yapmayın alakası yok onunla