Ynnnn Gebelikte nışan dediğimiz akıntı kaç kere geliyor yani ortalama bir haftadan beri bende ara sıra gelıyor eğer doğru biliyorsam
firstmama Ynnnn nişan dediğimiz şey rahim ağzını tutan rahim tıpasıdır. 1 kez gelir ve geldikten sonra doğum 1 hafta 10 gün içerisinde gerçekleşir. Ara ara geliyor sandığınız şey idrar yolu enfeksiyonu veya vajinal mantar ya da bildigimiz akıntı olabilir
Nesrnn Ben afedersiniz lavaboya gıttım kanlı 1-2 damla geldı sonra peçeteye sıldıgımde 2 sefer daha geldı nişandı ama herkeste aynımı olur bilemem. yanlıs yonlendiremem
Flowermom0 Herkezfdr farklıdır. Misal oğlumda 2 gün boyunca sümükümsü kıvamda uzayarak grldi. Kızomda adetin ilk günü sert sert kanama olur ya öylr geldi