yenigebeyim 21 haftaligim bende de 19. Hafta itibariyle sag sol olarak ağrımaya başlıyordu su an bile var yerleşme yada buyudugu için diyorlar bi sorun gözükmedi bende ama bu hafta başından itibaren hen karnım sertlesiyor hemde agri oluyor belirli saat aralıklarında, bence kormaya gerek yok ama yinede kontrole gittiğinizde sorun💖