fdn25 Kızlar doğum yardımı sonuçlarına nereden bakılıyor? E devletten giriyorum sistemde aksaklık falan diyor
ikimelekannesi___ BetulSahin5444 bu aylık ödeme olacak olanlardan mı acaba neden red yemişler ki elet herkese vermiyor muydu bunu
BetulSahin5444 SenaAtis Herhangi bir açıklama yapmadan red gelmiş malesef arkadasima bizde anlamadık 🤷🏻♀️