cnnyg Kızlar merhaba 35 haftalık hamileyim bugün regl ağrısı gibi belime agrı girip duruyor normal mi sizce
ArasveAnnesi21 cnnyg düzenli mi peki 10 dakika da bir 5 dakika da bir geçen hafta kontrole gidince doktoruma sormuştum düzenli değilse sorun olmaz demişti yine de içiniz rahat etsin diye acile gidebilirsiniz
Happyka cnnyg 36 haftalık gebeyim dünden beri bel ağrısı var, kalkamıyorum yerimden , bugün nst girdim sancı yok herşey normal dedi doktor , magnezyum yazdı sabah akşam iç dedi
okuyananneeeee cnnyg bende 35 im arada vajina da baskı çocuk çıkacakmış gibi his vs oluyor duş alınca uzanınca geçiyor. Bazen sancı sebebi susuzluk bile olabilirmiş bol su içip dinlenin
cnnyg _biranneadayi ciddi misin Salı günü kontrolümde sancı çıktı nst de ama bir kere çıktı bidaha çektiler o normaldi ilk gebeliğim her ağrıdan bişey çıkarmak istemiyorum ama korkuyorum da
_biranneadayi cnnyg Canım sancı belden adet gibi hafif hafif vurur önce sonra giderek artar Sen takip et net adet sancısı gibi hissettiğin zaman acile gidip görün mutlaka Boşuna gitmişim demek keşke gitseydim demekten iyidir. Bi serum veriyolar geçiyo zaten ben de 2 defa sancıdan yattım 37 olduk çok şükür
ArasveAnnesi21 cnnyg o zaman içinizi ferah tutun 36+2 olduk arada bendede oluyor bide bebeğin kilosu önde olduğu için ağırlık vs derken ağrı illaki olur Allah kolaylık versin hepimize