Ayseee34 Merhaba kızlar 6 sı yumurtlama 7 si çatlama ama 2 gündür sağ sol kaşıkta ağrım var neden acaba bilgisi olan var mı 4-5 ve 8 ini değerlendirebildik iş dolayısı ile denk gelemiyoruz pek
ppmerlina Ayseee34 çatlamanın üzerinden daha 2 gün geçmiş acaba hamile miyim o yüzden mi ağrıyor diye düşünüyorsan şu an bunu düşünmek için çoook erken. Yumurtlama haftasında kasık ağrısı normaldir. Çatlamanın üzerinden bi 12-14 gün geçince gebelik testi yapın
Emiisko Benimde en erken baslayan belirtim kasik agrisi oldu ondan bi 5 6 gun sonra hamile oldugumu ogrendim
Ayseee34 Emiisko Rabiagurbilek tugbanayr ppmerlina Aslında gebelikten ziyade acaba 2. Kez yumurtlama olabilir mi diye düşündüm eşimde strip ovülasyon testi olmadığı için bu ay testleri çok yapamadım çatlamayı gördüm testim bitti zaten
Rabiagurbilek Benimde ilk kasık ağrısı ve göğüs ağrısı olarak belli oldu. Ek olarak çok fazla koku alıyordum. Hatta direk regl ağrısı diye düşündüm ama tarih geçince belli oldu sonuç 😅
tugbanayr Geçen ay aynı şeyleri yaşadım hatta kendimi hamile olduğuma ikna etmiştim başka bişey olamaz diye ama değilmişim anlamadım neydi o 🥹