Ceylinnn8 Kızlar kasık ve bel ağrısı geçmiyor. Çatlamadan sonra devam ediyor mu yoksa bir süreden sonra geçiyor mu
Negatif Ceylinnn8 ben de aynı durumdayım. Yumurtalıklarımda da sızlama var. Ovülasyonlarımız bile birebir aynı resmen🤭 bu ağrı da neyin nesiymiş , inşallah bir şeylerin belirtisidir deyip ses etmiyorum😂
Ceylinnn8 Negatif birde erken gebelik testi zamanını bekleyeceğiz şimdi, onun belirtileri de eklenecek 😅🤦🏼♀️