Kumsall1365 sendekimsinnn Dün 12 haftalik oldum kontrole ve cinsiyet için gittim doktor yüzde 51 erkeğe benziyor dedi bakalım çoğumuz da burda erkek dedi bakalım
sendekimsinnn Kumsall1365 zaten yüzde elli kız yüzde elli erkek olma ihtimali var doktorunda verdiği orana bak ya 😅
Kumsall1365 sendekimsinnn Tam sinir bozmalik degilmi ya yüzde 51 erkeğe yakın diyor çıkıntıdan dolayı
sendekimsinnn Kumsall1365 yani yüzde elli erkek deseydi daha iyiydi bnce saçmalık yani bilemediği için yüzdelik vermiş heralde