seyma0661 doktordan doktora çok fark ediyor bazı doktorlar sarılık riski yoksa gece uyanmıyorsa bırakmanızı tavsiye ediyor. Yani 4.5 da olur 5.5 da olur zaten acıkınca uyanır diye düşünüyorlar. Elini emmesine hiç bakmayın ellerini keşfediyor ve elini emmesi şu an gelişimsel bir basamak aslında onun için. Doğru düzgün emmiyordan kastınız nedir, şu an Yenidoğan olmadığı için önceden yarım saat memede kalırken şu an 15 dakikada belki 10 dakikada boşaltabilir memeyi. Çişli bezi nasıl?