Kızlar bugün doktora gittim. Bebeğimin gelişimi hep 1 hafta önden giderdi. Fakat bugün karın çevresi 1 hafta geride dedi. Doğuma 2,5 haftamız var. Haftaya yine geriyse erken doğuma alabilriim dedi. Aranızda böyle bir durum yaşayan varmı. Çok tedirgin oldum. Çok üzgünüm ne yapacağım bilemiyorum