Anneyim111 Doktor kız gibi dedi 12 haftalik suan yapay zekayada sordum kız dedi hem 3 çizgi var hemde kalp atışı da 181 olduğu için kız dedi yapay zeka 
reyhan03K Mor-kelebek kalp atışı ilk haftalarda bilinir ilerleyen haftalarda kalp atışı hızlı atar zaten
Anneyim111 Mor-kelebek bende göremedim ama yapay zekaya atarsanız o daha iyi bakıyor beni de yapay zeka demisti
civcivanne58 Bana da yorum yapar mısınız Kızlar 12 haftalık doktor çıkıntı gözüküyor ama tam emin olamadım dedi
yasemiiinnn Kızlar bizede bakar mısınız doktor kız dedi ama baska bi doktor da önce erkek sonra kız dedi kafam karıştı