Neden kötü ihtimal konuşuluyor ki? Düşük olursa üzülürsün falan.
Elbise olmasa düşük olunca üzülmecek misin mezarına vs gittiğinde? O üzüntü hep annenin içinde olur ama anne olacak kişiye de böyle şeyler söylenmez siz abartmadan içinizden geçtiği şeyi yavrunuza alın olumsuza değil olumluya odaklanın lütfen 🥰