Sila41_ semaya her ay düzenli kan alınıyor değerlerin takip ediliyor aşılar var onlar zamanı gelince yapılıyor belli bir haftadan sonra kalp atışını falan da dinliyorlar
Sila41_ sednc0 benim yüksek riskli gebeliğim belki o yüzden ekstra şeyler yapılıyordur yanlış bilgi de vermeyeyim