Kızlar merhaba pazartesi kontrole gittim bebeğin kilosu 2.500 çıktı suyun sınıra yakın dedi. Nerdeyse baş ve karın bölgesi 3 hafta ileride. Doktor olumsuz bişey söylemedi erken doğum riskim var mı diye özellikle sordum yok dedi. Şeker yüklemesi de temiz çıktı. Böyle bir durum yaşayan tecrübeli anneler bilgi verebilir mi bebeklerinizi ne zaman kucağınıza aldınız sorun yaşadınız mı?