Yenianne1991 Merhaba annecikler🌸 Temiz içerikli ıslak mendil arayışındayım. Aldığınız kullandığınız memnun kaldığınız markaları yazar mısınız ? Water wipes ıslak mendili çok duydum
Kuzucukno2 Yenianne1991 ilkine sleepy yenidoğan sarı paket almıştım şimdikine Molfix yenidoğan izotonik sulu aldım. Molfix daha kalın sanki daha kullanışlı
ikibebelianne-M Yenianne1991 sleepy yenidogan kullanmistim yine ondan alırım muhtemelen ama yaz sıcaklarında bebeğimin poposunu sildikten sonra suylada yikiyordum beyaz tenli cok hassasti yara olmasin diye oyle yapiyordum
bikbikbikaak Molfix aldım ama kızarıklık yaptı ben hala pamuk kullanıyorum o yüzden. Ama kullanıp çok memnun olanlar da var biraz bebeğinize ve bebeğinizin tenine bağlı
Yenianne1991 bikbikbikaak en doğrusu aslında pamuk kullanmak evet ama bazen mümkün olmayabiliyor dışarda vs
epltkp Prima pampers aqua harmonie aldım pişik vs yaşamadık şükür ama fiyatı biraz fazla geldi o yüzden şöyle bir ay sonra falan değiştireceğim
epltkp Yenianne1991 iyi ki öyle bi ıslak mendilden haberim yoktu yoksa kesin en iyisi o diye onu alırdım 😂
Girlmama Yenianne1991 hic pisik olmadik cok cok memnunum sleppy sari demisler cok islak bir mendil ben onu kendime kullaniyorum cok kotu sleepy bio natural cok kuru aldim ama kullanmadim en iyisi uni baby
avucundaopucuk Islak mendillerin üzerinde alkol yok ibaresine çok kanmayın çünkü içlerinde Phenoxyethanol alkolü var pişik yapanda zaten bu kimyasal oluyor bebeklerde. Benim oğlumun poposunu tahriş ediyordu bu yüzden bu alkollü maddenin olmamasına hep dikkat ettim