ilkdefaanne Ben de istiyorum ama ilk doğumda çok sıcak bakmıyorlar diye okumuştum . İlk doğum olduğu için ıkınma tecrübesi olmuyo zorlaştırıyor yavaşlatıyor diye ama ne kadar doğru bilmiyorum henüz konuşmadım doktorumla