Gzmm17 Kızlar 32+4 günlük gebeyim karnımın içi felaket acıyor kaburgamın hemen altı o kadar acıyor ki anlatamam size😔 yarın sabah kontrolüm var ama sizlere sormak istedim normal bir durum mu bu
Ssnm10 Gzmm17 çok geçmiş olsun aynı tarihler de bende de vardı normal rahime baskı yapıyor bebek demişti magnezyum iç demişti bana da umarım iyisindir biraz daha
Derya_y Gzmm17 idrar yolları enfeksiyonu da olabilir canım benim de 30. haftam öyleydi enfeksiyon çıkmıştı
Gzmm17 Ssnm10 dün mesela daha azdı acısı ama bugün sabahtan bu yana o kadar kötü ki 😔 umarım bian önce geçer