1prens_1prensesannesi_ Kızlar Metehan ismimi yoksa Göktuğ ismimi daha güzel Soyadımız Oğuz isim tavsiyeleriniz varsa alabilirim 36 haftalık olduk hala karar veremedik 😀
TAkilicci 1prens_1prensesannesi_ İkisi de birbirinden güzel Türk ismi ama artık çok yok mu 🥲 Ben de Türk ismi istemiştim Teoman koyduk. 2. Ye hamileyim erkek olsaydı Timur koyacaktım. Cihangir, sencer, Kutay da güzel 🌸
Sun10 Mavipatik aa hayırlı olsun benimki 2 yaşında 😀 sakin uyumlu cok tatlı oldu büyüdükçe de insallah sizinki de öyle olur
1prens_1prensesannesi_ İkiside çok hoşuma gidiyor aşırı kararsız kaldım hangisi önde gidecek bakalım 💙😀
Melek_yavuz 1prens_1prensesannesi_ Instagram’da takip ediyor musunuz bilmiyorum ama fenomen bir kadın var “muratyasemin yiğit” onlar ikisini de koymuşlar Metehan Göktürk şeklinde olmadı sende öyle ypa 😂