semaya Aşırı tüketimi zararlı. Bi kere yemeğini yemekten birşey olmaz. bakla tüketimi normal zamandada fazlası zararlı zehirlenme yapıyor oturup mesela çiğden 2 kg yersen öyle düşün. Gebeliktede bebekte sarılık olur diye sanırım aşırısından kaçının deniliyor