Merhabalar 6+1 haftalık hamileyim kahve rengi akıntım geliyor .1 hafta önce doktora gittiğimde bebeğin kalbinin atmadığını bebek gelişmediğini ve kürtaj olmam gerektiğini iletmişti sona başka bir doktora gözüktüğümde bebekte bir problem olmadığını söyledi . Kesenin ve bebeğinde 5+5 olduğunu söylemişti progesteron kullanıyorum 200 kullanıyorduk başta şimdi 100 e düşürldü ilk gittiğim doktor da daha önce hiç düşük riksim ve gebeliğim olmadı kan sulandırıcı kullandırmıştı sizce. Bebekte bir problem var mı akıntım normal mi 🥺