Arkadaşlar kendi kuaför salonum var fakat tek çalışıyorum uzun bi süredir yardımcı personel aradığım halde bulamıyorum deniz aşırı bi yerde oturuyorum feribottan indiğimde 10 dk da otobus yolculuğum var şuan için bi cikmazdayim dogum sürecinde muhtelemen çalışamayacgim agirlastigimda muhtelemen bu kadar uzun süre ayakta duramayacağım dogum yaptığımda bebeği nasıl getirir götürürüm bebek ağladı anne kucağı istedi müşteriyi nasıl bırakırım tamam mı devam mı diye çok soruyorum dukkanimi devretmeli miyim yoksa eşyalarımı toplayıp bi depoya koysam mı yoksa sonuna kadar çalışmak için savassam mı fikirlerinizi bekliyorum yardımcı olursanız çok memnun olurum cıkmazdayim