Dyguackgz bende sezeryan olursam haziran sonu olacak, sezeryan istiyorum bakalım. Bilerek açık renk tercih etmedim. Mesela pembe bile bazılarında çok açık renk toz pembe beyaz gibi öyle renkler almadım. Bi bordo aldım yer yer dantelli yarım kol . Bi koyu mavi, birde normal bir pembe rengi önü düğmeli aldım.