Kızlar adete göre 5+2 bugün ilk muaynede kese gözüktü çok şükür haftaya gel embriyo görünür sonraki haftada kalp atışı dedi doktorum ama ona sormayı unuttum kaç haftalık gözüküyor diye hep içimde korkularım var boş gebelik olacak diye halbuki öyle bir geçmişimde yok bir kızım var boş gebelik olmadığı mesela kaçıncı haftada anlaşılır? Bide ben hep sol tarafta batma sancı vs hissettim doktor karından usg ile baktı sağ tarafta bulduk eheheh bu da neden olur anlayamadım