Kızlar merhaba ben adetin 3.gününden başlayıp 5 gün boyunca sabah akşam birtane olmak üzere femera kullandım. Adet biter bitmez de ovulasyon testi yapmaya başladım ve bugün adetin başından sayarsak 25. Gündeyim doktor takibe gerek yok dedi ama ovulasyonda asla pik gün göremedim. Genelde kendim yumurtlamayı takip ediyorum ve olması gereken günde görüyorum. Sizce femera büyütmeden çatlatmiş olabilir mi birde kist yapacak kadar büyümüş olsa ovulasyonda pik görmem gerekirdi değil mi