Tekici Kızlar 33 haftalık hamileyim tansiyonum sabahtan beri 11/8 12/8 çıkıyor küçük tansiyonum hep 89 83 86 felan çıkıyor sabahtan beri de baş ağrım var sizce tehlikeli bi durum mu gebelik zehirlenmesinde küçük tansiyon daha mı çok önemli