Kızlar olacak kişilere moral olsun diye yazıyorum inanın bende çok tedirgin ve endişeliydim nasıl olucak diye ama o kadar güzel geçti hiç korkulacak hiçbir şey yokmuş okuyan kişilerin bir nebze de olsa içini rahatlar belki diye paylaşmak istedim
Hepimiz kolay doğumlar yaşar bebişlerimize sağlıkla kavuşuruz inşallah 🥰