Ayseguls_baby Kızlar bugün ilk kalp atışını dinledik 6+5’im. Her şey yolunda çok şükür. Doktorum 2 hafta sonraya randevu verdi. Sizde de öyle miydi? Takip 2 haftada bir mi oluyor bilgi verirseniz sevinirim
aylinpalaa Ayseguls_baby ikili test zamanına kadar 2 haftada bir gitmiştim, sonrasında ayda bir taa ki 30.haftaya kadar 😀 şimdi yine 2 haftada bir gitmeye başladık
meryys Ayseguls_baby 1 mayısta gittim ben 2 hafta sonra dedi ama 4 mayısta kahverengi lekelenme yaşadım 6 mayısta tekrar gittim o zaman yine bebise de baktı asıl kontrolm 14 mayısta neye bakacak çok bilmiyorum ama büyük ihtimal gelişimine bakar testler hakkında da konuşuruz dedi o zaman
Ayseguls_baby meryys anladım canım çok geçmiş olsun umarım ciddi bir durum değildir kanaman düzeldi mi
minikari Ayseguls_baby canım bugün ben de gittim sen gibi aynı bana da iki hafta sonrasına randevu verdi 🌸🤲🏻 çok şükür
Ayseguls_baby minikari çok şükür kuzum kalp atışını dinledin mi sen de ❤️❤️ Allahıma şükürler olsun her şey yolunda ❤️❤️
minikari Ayseguls_baby evet canım duydum Rabbim isteyen bekleyen herkese yaşatsın bu duyguyu çok güzeldi Rabbime sonsuz şükürler olsun ki 🌸🌸🤲🏻💘❤️
meryys Ayseguls_baby Çok teşekkür ederim evet şükür düzeldi ama progesteron igne vuruldum ondan sonra geçti birde bolca dinlendim😊