zeynepcee1 Kızlar 23+1 deyken bebeğim 467 ölçüldü. Çok az geldi bana. Ben de 2 kilo aldım şimdiye kadar. Sizin bebişler kaç gram? Normal mi sizce? Karın çevresi biraz küçükmüş
NurYm zeynepcee1 daha yeni yeni kilo almaya başlayacaktır annesi canınızı sıkmayın keyfinize bakın ☺️
heyecanlibekleyis_ zeynepcee1 merhabalar benimde bebegimin kilosu 23 haftallikken 550 cikti doktor zayif dedi karin cevresi darmis sizin sonradan duzeldi mi
GirlandBoy_Mom zeynepcee1 23+6 da 690 gram mış kilosu her bebeğin kilosu kendisine özeldir bu haftalardan sonra kilo alıyor zaten takılmayın
Dmrsngl Ben de 23 haftayken gittim 481 bir diğeri 458 ölçüldü benimki ikiz olduğu ıcın öyle dıye düşündüm ama doktor düşük falan demedı kilosuna ınt kontrol ettıgımde tablodan çok uzak degıl
sevdegun34 Ben 59 kilo ile hamile kaldım şu an 71 im ve 24. Haftaya giriyorum çok kilo aldım. Bebek 575 gr çıktı detaylıda. Bence sizin de gayet normal ben kendim kilo almama rağmen bebek çok farklı değil sizinkinden.
zeynepcee1 Hiçbir şey demedi belki rahatsızlığı olabilir deyip havadan attı açıkcası sorduğumda. Tekrar detaylıya gideceğim haftaya bakalım ama nipt testi yaptırmıştım o temiz çıkmıştı