yarenatlas Kızlar kontrolüm var bugün 37 hafta olduk nst çekildi sancıların var dedi hemşire sizce doğum sancısı mı nst si bu şekilde olup doğumu yakın zamanda yapan oldu mu
Ayse0434 yarenatlas bu arada karnınız tok muydu ben biraz acıkmıştım vişne suyu içtim tekrar baktık yine aynı çıktı ama
Ayse0434 Evet sancıların var benimde böyle hemen hemen ama hissetmiyorum doktor da şaşırdı hiç ağrın yok mu dedi 😃
Ayse0434 yarenatlas ben kasılma çok hissediyorum aşırı bide ayaklarım çok ağrıyor peki açılmanıza baktılar mı
yarenatlas Gebelek açılmam yokmuş su gelişi vs de olmadı eve gönderdi o yüzden doktorum ama kafama takıldı düzenli sancıları var diyordu hemşire konuşurken
yarenatlas Ayse0434 açılmama baktı 1 cm kadar dedi o yüzden eve gönderdi beni, evet toktum ben ekstra bir şey yapmadım
Sevgikaya1525 yarenatlas düzenli sancı çıkmış kuzum ndn eve gönderdiler ki takip edilmesi lazım aslında
biranne_birbebek yarenatlas benim de bu şekilde düzenli sancılarım çıkıyor ama hissetmiyorum. 37 haftadayız, Açılmam da yok. O yüzden bekliyoruz, her hafta kontrol dedi doktorumuz.