Kızlarım bu ayda pek umudum yok ama reglime 6 gün kaldı,sol kasığıma inanılmaz batmalar giriyor. Canımı da avutuyor,Gebelik ile ilgisi var mı acaba? Şuan erken bu yüzden test yapmak istemiyorum. Bu şekilde olup gebeliğini öğrenen var mı? Ek olarak belim de ağrıyor başka bir belirtim de yok. Fakat belim kronik hep ağrıdığı için anlayamıyorum 😢 inşallah hepimiz güzel haberler alırız 🙏