2 gündür geçmeyen şiddetli ağrım var 22. Haftadayım. Doktora gidiyorum acile gittim ikisinde de hiçbir şey bulamadılar enfeksiyon yok farklı bir durum yok bebeğim de gayet iyi ama ağrım fazla yaşayan var mı bunu? Ne yapmam gerekiyor veya neden oluyor? Sanki eskiden yumurtalıklarımdaki gibi sancı üşütünce kaşıklara ağrı saplanır ya öyle bi ağrı