saglikciaanne gusül normal abdest‘den daha basittir, 3 kere agiza, 3 kere buruna sonrada vücudunda igne ucu kadar yer kalmayacak sekilde heryer ovularak yikanir. Banyonuz tamamlandikdan sonra en son cikmadan alin abdesti cünkü girer girmez alirsaniz daha hem temiz degilsiniz hemde kullandiginiz ürünlerde alkol olursa zaten gecersiz olur abdestiniz. Bitimde üstüne normal abdest‘de alabilirsiniz, gecersiz veya haram diye birsey yok özellikle cumaya giden erkekler bunu hep yapar