Aselmelegim seninki de cikar canim bugun yarin, belki de cikmistir :)) cok sagol canim ya, sende sakin stres yapma 1 ay daha atlatsak insallah yasam siniri icinde oluyorlar. Tabi vaktinde gelsinler de. Birde enfeksiyonun varsa sana tavsiyem sirkeli su. Suyu kullanmadigim zamanlar genelde enfeksiyon oldum hep, ben gunde 2 defa sirkeli suyla yikadim hep genelde