Günde 2 paket içerken hamile kaldım. Bırakmadım, daha doğrusu gebeliğimi öğrenmeyi erteledim. Bebeğimin kalbi durdu. Doktor sigaradan değildir dedi ama vicdanım 1 gün bile rahat etmedi. Tekrar hamile kaldığımda kalp sesini duyduğum gibi bıraktım. Ki kendimden daha fazla sigarayı seven birini görmedim duymadım. Benim sigarayı bıraktığımı duyan bir kaç arkadaşımda sen bile bıraktıysan biz hayli hayli bırakırız diye sigarayı bıraktı. Hala bir çok insan sigara içmediğime inanmıyor. Velhasıl hiç değilse vicdanınız için bırakmaya zorlayın derim.