ikiprensannesii_ Arkadaşlar bugün kesemi gördük doktor yolk saç var dedi muhtemelen bebek yeni oluşuyor dedi yolk saç var varsa bebek olucakmi acaba
rfk_18 benım de 5+5 kese 9.2 ama yoll sac ile ilgili bişey demedi bebeğe dair bişey varmı dedım toplu iğne ucu kadar gözüküyor dedi boş gebelıl olmasından cok korkuyorum