Yenianne3 Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım burda birtek bu sonuç var anlıyan varmı bu tokluk mu aclıkmı hiç bi detay yazmıyor negatif yazıypr değer 109
Yenianne3 Asya1122 evet ac verdim 75 g içecegi içtim 1 saat sonra verdim sonraki 1 saat sonra verdim toplam 3. Kere şimdi sonuclara bakıyım dedim sadece glikoz değeri 109 negatif cıkmış
Asya1122 Yenianne3 3 değeri göremedim ben . Gebelik şekeri teşhisi kondu bana da . 1. Saat tokluk yüksek sizin 1. ve 2.kaç ?
Asya1122 Yenianne3 evet sadece açlık çıkmış o zaman o da yüksek maalesef. Çünkü açlık 70-100 arası olmalı referans yazıyor ya
Denizgiller Yenianne3 evet benim 70 cıkmıştı büyük ihtimal şekere dikkat etmeniz gerekecek güzel bir diyet programıyla düzeltirsiniz merak etmeyin meyve karbonhidrat dikkat edecek bir program uygularsınız