Miniboy Yaren_garip görüntüden bilemem ama tecrübe ettiğim şey ilk kalp atışını duyduğunuz 140 ve üzeri ise kız altıysa erkek dedikleri doğru bence😂 biİm 120 çıkmıştı oğlum oluyor☺️☺️
Yaren_garip Herseydenbiktim nub teorisi varmış sanırım anlıyor musunuz ondan yoksa tahmin olarak mı dediniz acaba
Yaren_garip Herseydenbiktim inşallh sağlıklı olur tabi ama bir oğlum var bir de kızım olsun isterm inşallh kızdır 😅😅
Miniboy Yaren_garip ya kıyamam☺️ biz muayene sırasında 120 yüksek sanıp heycanlandı mı ondan mı yüksek demiştik😂 doktorumuz normal demişti. Diğer yapılan bütün belirti ve tahminler uymadı bana bir tek o uymuştu☺️