Merhaba 18 haftalık hamileyim ve hamileliğimin 15. Haftasından sonra vücudumda çok fazla kaşıntı olmaya başladı ve gün geçtikçe arttı şuan egzama bile oluştu yüzümde ve ellerimde birde göğüs üçlarım da yara oldu iltihap akıtıyor bugün doktorumla görüştüm karaciğer enzimlerime bakmak için kan verdim doktorum geçmezse eğer erken doğum olabilir dedi bu tarz olay yaşayan var mı çok fazla endişeleniyorum