Merhabalar hem happykidsli hemde tekrardan happymomlu bir anne oldum! 🎊❤️
Pazartesi günü hiç beklemiyorken hamile olduğumu öğrendim. Reglim çook gecikti ama benim zaten hep düzensizdir. Düşünmediğimiz için test aklıma hiç gelmemişti taa ki pazartesi günü göğüslerim artık acıyana kadar. C çizgisi çıkmadan T çizgisi patladı resmen kıpkırmızıydı. Hemen akşam beta vermeye gittim ve sonuç 15.000. Son regl tarihim de 18 Mart. Sizce kaç haftalıktır? Bir oğlum var 27 aylık ve bunu beklemediğimiz için oğluma ihanet ediyormuşum gibi hissediyorum garibim 🥹 yarın sabahtan doktora gideceğim, içim kıpır kıpır, bir yandan da buruk çok garibim. Böyle beta ile öğrenip kaç haftalıktır acaba, yarın kalp atışı bile duyar mıyız? Teşekkür ederim şimdiden❤️❤️🫶🏻