babycom456 Kızlar doktor sabah 8 bucukta polikilinikte ol aç karınla dedi ama kaç saatlik açlık gerekiyo
ikibaloglanannesi babycom456 gece 00:00 dan itibaren bir şey yiyip icmemiştim. Sabah 7 de yatışım yapılmıştı.
Fatmanoyan babycom456 benim ilk sezeryan icin dr sabah 8 de hastanede olun demisti gece 10 dan sonra da yeme içmeyi kes demisti çok iyi hatırlıyorum