5 ocakta sazimet çağla hanıma gidebilirsiniz Seyhan devlette de Gülşah kurt tu sanırım ismi o da güzel ilgilenmişti şehir hastanesine bir defa gittim bir hanım doktora 3 dk sürdü sürmedi muayene soru bile soramadım ismini unuttum ama memnun kalmadım yanı kötüydü bi daha gitmedim ama sazimet hanıma cok gittim oneriyolarlar zaten kendisini hastanede sakin bir hastane