Sakim olun öncelikle , sizin ve bebeğinizin sağlığı için hayırlısı buymuş demek ki . Yeter ki sağlığınız iyi olsun doğum şekli hiç önemli değil . Kendinizi bu sürecin üstesinden geleceksiniz diye şartlandırın. Gerçekten siz ne düşünürseniz öyle olur. Bence ağlayıp süreci daha zorlu hale getirmeyin, nefes alıp verin bol bol , dua edin. Ben inanıyorum çok güzel ilerleyecek her şey ve bebeğinizi kucağınıza aldığınızda bütüüüün bu stresiniz gidecek. Dualarımız sizinlee güzel haberlerinizi bekliyoruz ☺️💕