Ceren1996 Merhaba Kızlar bugün kontrolüm vardı bebisim 1730 gram olmuş. 🧿🤲Haftasıyla uyumlu dedi. 2 hafta sonra tekrar gidicem nts olcakmis artık
Mutluanneblog Ceren1996 ben de 31+0 da gitmiştim 1600 gram bir hafta geride demişti doktor kilo olarak
Rbdrmx 31+1 iz kilomuz 1.900 gram olmuş bir hafta önde gidiyormusuz sağlığımız yerinde çok şükür doğum günü aldık 💕🌸🌈🍀😍