Melike35
Arkadaşlar bi şey sorucam kg takibi yerine kendi kilomumuzu yazıcaz ben yazdım ama sonra acaba bebek kg mı mı yazılıyor dedim 😅Birde eski paylaşımlardan bi şey arıcam mesela çiğli can hastanesi
Nereye yazmam gerekiyor ki eski forum başlıkları gelsin