Goktug_Alparslan valla ben de erken doğum yapan hamişleri okudukça bugğnde olmadı çok şükür diyorum içten içe. Ben de oturunca kalkamıyorum,bel ağrısı çekiyorum sürekli, gece uyuyamıyorum,zaten nefes almakta çok zor sizde aynı şekilde hissediyor musunuz