Dml_emr Kızlar 38 haftalık oldum doktor daha doğum kanalına girmemiş dedii ne zaman girer ve ne yapmam lazım yardım
staRmama Dml_emr bol yürüyüş ve merdiven inip çıkma iyi geliyor diye duymuştum ama fayda etti mi hayır 😂 sana eder belki kuzum dene
ikimelekannesi___ Dml_emr fayda eder mi bilmem ben direk 37 haftada doğum başladığı için bilmiyorum ama yürüyüş falan öneriyorlardı
annesim220508 Dml_emr banada öyle demişti 4 gün içinde girer büyük ihtimalle bende 38+4 doğum yaptım gittiğimde 38 haftalıktım daha kafası yukarda demişti 4 gün sonra doğurdum